Nuffnang Ads

Friday, September 3, 2010

YEAH!

Yeah! Finally I can wear my blue shirt, dark blue pants, dark blue belt, black shoe and black socks!
耶!我终于可以穿我的蓝衣,深蓝的裤子,深蓝的皮带, 黑鞋和黑袜了!

But the sad thing is we don't even have enough qualification to wear but we wear it because we have no more time.
可是伤心的是我们根本没有资格穿蓝衣,可是因为时间不多了,所以我们才那么幸运的穿上了。

我非常高兴,又非常伤心。知道自己没有资格, 我伤心极了! T^T。

我爱你!

No comments:

Post a Comment